Så var påsken över.

3 år 1 månad 8 dagar, så lång tid tog de innan jag träffade S igen, sjukt att de gått så lång tid ändå.
Hur som helst, spenderade påskhelgen i Sthlm med N, eller rättare sagt befann vi oss i Upplands Väsby nästan hela helgen, han däckade i en förkylning på fredagen och sen ägnade jag helgen åt att få honom att må lite bättre, hann iallafall träffa I på fredagkväll, vacker som en dag och utklädd till nunna, och S på söndagen, tog en fika och vandrade runt sthlms innerstad, gick på många gator jag inte gått på tidigare.
Min enda shopping i Sthlm blev följande; två burkar directons toning, en rubine och en mandarin, och en hoodie som inhandlades i väsby centrum, allt som allt, 337 kr.
Idag ska jag fösöka få klart riggen till mitt projekt, ska trycka in lite fler lampor och pilla lite med den tills jag är nöjd, vid 4-5 tiden blir det promenad med världens bästa C och sen ska det roligaste jag vet hända.. Jag ska betala räkningar.. wiho..?
Imorgon ska jag försöka få ihop en patchlista och sen, sen är det torsdag och då ska riggen byggas och sen är det fullt ös fram till nästa vecka. Nu börjar det dra ihop sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0