Ändrade planer

Egentligen skulle vi riggat inför avslutningen imorgon, men falukalaset kom iväg och jag känner inte att jag har råd att åka fram och tillbaka när jag kan lägga pengarna på annat viktigare, imorgon är det avslutning och då ska allt riggas, fixas och ja allt möjligt.
Så istället för att rigga så ska jag skriva mer på rapporten.
Igår blev inte en så händelserik dag, hjälpte N med diverse saker, gick en promenad med C och på kvällen bakade jag och N kladdkaka, sen när man egentligen borde sova, så städade vi, kom i säng betydligt senare än vad jag egentligen hade tänkt men men, that's life sometimes.
Lunch, sen rapportskrivning och sen ska jag hem till kisse och gosa sönder honom samtidigt som jag fortsätter på rapporten hemma, väldigt spännande att skriva på två olika datorer men så är det ibland när vissa program inte finns på ena datorn.
Äppelträd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0