Bloggen har fått lida...

...väldigt länge nu, men jag har inte haft nåt att skriva, knappt några statusuppdateringar på facebook, forumet jag hänger på större delen av min tid på internet har jag knappt skrivit på, jag har läst och läst men knappt skrivit nånting, det kommer inte ut nånting.

Jag tror det kan ha berott på något så enkelt som mitt psykiska mående, har jag en svacka så vill jag inte skriva, jag stänger hellre in mig än söker mig till människor, det som jag egentligen borde göra när jag mår som sämst. Jag mår bättre när jag har människor omkring mig, någon som ger mig en kram eller säger några vänliga ord, även om det är det som är som tyngst för mig att höra.

Världens bästa Räv har skrivit en hel del vettigt om detta ämne, ångest och psykiskt mående ska inte vara tabu!
Men ändå så är man programmerad till att näst intill skämmas om man mår dåligt, vilken gärna leder till att man mår ännu sämre, jag är glad att jag har hairdrobe, forumet med en helt gäng härliga människor, där får man vara öppen med att må dåligt, man kan dela allt med människorna och det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0