Springtime

Vi går mot ljusare tider! I helgen ställer vi om klockan igen och på torsdag ska jag skriva tenta, det tycker jag inte om, känns inte alls som jag kommer att klara den!
Jag tänkte kliva upp tidigt idag och sätta mig och plugga på en gång, okej nio kan räknas som tidigt, men jag var mer inställd på åtta så det blev en timme senare än tänkt.

Har sett på en föreläsning, tänkte se iaf två till, det är ca 45 minuter sen funderar jag på att ta en paus, frågan är om jag ska ta en lång paus och gå till kupolen och dämpa mitt nagellacksbehov eller om jag ska se nåt 20min serieavsnitt och sen fortsätta pluggandet. Det skulle kanske vara effektivare..?

Men då har jag problemet att det är strålande sol ute och säkerligen några fina plusgrader, vilket gör att utomhus och promenader lockar mer än att sitta inne vid datorn och lyssna på en tråkig föreläsare som bara får mig att vilja sova.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Såg på HD att du letar efter microringar. Då jag inte har uppnått 100-inläggsgränsen så kunde jag inte svara där.. Jag har ett antal microringar hemma som bara ligger och skräpar. Dock är dom beiga. Intresserad ändå?



MVH Annelie

2011-04-08 @ 16:19:05
URL: http://wixen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0