de var den den inaktiviteten...

Ska försöka sparka igång den här igen.
Stressen är inte lika tryckande längre, ångesten som hörde till stressen har börjat släppa men vissa dagar hänger den sig fast vid halsen och viskar elaka ord i mitt öra.
Men jag försöker blicka framåt nu, är inne på sista veckan på skolan, ska försöka ta mig till receptionen imorgon för att fixa så jag kan skriva ut från mitt konto på skoldatorerna, och dubbelkolla lite med kurser och liknande.
En del har hänt sen sist, jag har skrivit min sista tenta, jag har lämnat CVn i butiker men det största av allt är att jag fått jobb, ett riktigt jobb, tack vare ett CV och ett personligt brev, alltså inga kontakter som kunde rekommendera mig utan allt på grund utav att jag är jag. För någon som alltid tryckt ner sig själv och förminskat mig själv så är det stort, de vill ha mig för mig!
Och jag får ha mina syntetdreads, så länge jag är trevlig och gör ett bra jobb och ser hel och ren ut så får jag ha dreads och roliga färger, jag behöver inte ens ge upp det på mitt nya jobb.
Piercingen vet jag inte ännu men tänkte kolla upp det när jag går dit och pratar med dem om schemat.
Skulle vara trevligt att få det i förväg så man kan se hur sommaren kommer se ut.
Nu har jag min sista rapport kvar att skriva, en avslutning på torsdag och sen kan jag se fram emot mitt jobb som börjar den 9e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0