seriöst?!

Ja ja, massor händer och jag glömmer bort att internet existerar ibland!
har senaste månaden roat mig med att succesivt packa ihop min lägenhet, för nu händer det grejer på onsdag hämtar vi nycklarna till våran alldeles egna lägenhet och på torsdag flyttar vi in!
Så efter det ska vi bara komma i ordning, vi kommer dock vara utan internet i några dagar, till den 1 november ungefär så efter det bör vi ha internet igen så det lär kanske inte bli så stora uppdateringar förrän efter slutet på oktober. Så då kanske man fixar i ordning i lägenheten istället för att sitta och uggla vid en dator.
och sen  i mitten på november åker vi till Ikea och köper en ny säng för i min lilla sak kommer vi inte överleva, vi tar för mycket plats när vi sover!
Tiger blev inte så långvarig hos de två tjejerna då den ena var allergisk och började känna av honom, men nu har han flyttat till en kompis storasyster och verkar trivas, har iallafall inte hört något annat och det känns bra.
Saknar dock hans envisa tvångsgosande på mornarna, men han har det bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0